Friday 21 December 2012

hepi besday my beloved brother..

Hari ni 21.12.2012 adalah besday abg aku.. 

yang ke berapa??

 biarlah rahsia..hihihi 

so this is for u ... Mat Raman Bin Ismail....


dalam hidup aku.. aku hanya ada sorang abang.. dia la racun dia la penawar.. aku nk dia tahu aku sayang sangat sangat kat dia.. biarpun dulu masa kecik2 dia suka kacau aku.. suka cari pasal dengan aku.. tp aku tetap sayang dia.. aku takkan lupa parut tanda sayang dia kat aku yg masih berbekas kat dagu aku ni.. aku ingat lagi masa tu aku kecik lg.. dia lak tgh nakal... aku baru bangun tido so aku jalan ke arah mak aku dengan selimut yang masih bbalut di badan.. ada ke patut dia leh pijak selimut tu sampai aku tesembam.. adehh pecah dagu den.. masa tu mmg dia kena marah la.. aku lak mmg sakit hati sgt ngan dia masa tu.. tp sekarang kalau ingat2 blk semua yg dia buat dulu jadi kelako lak... boleh buat aku gelak sorang2..hikhik...

emmm...sekarang kami dah sama2 dewasa.. sama2 dah berumahtangga.. sama2 dah ada anak.. tp apa yang pasti kasih sayang aku pada dia tak penah berubah... begitu juga dia.. layanan dia sikap dia pada aku masih tetap sama.. malah ada masa dan ketika aku rasa sekarang dia lebih menyayangi aku.. ye la masing2 dah duk jauh.. masing2 dah bz ngan kehidupan masing2... sesekali bjumpa mmg nampak sangat kemesraan dan kasih sayang nye.. 

abang aku ni tak penah berubah hanya fizikal je berubah kot.. kalau dulu hensem sikit la putih skit kot.. skrg dah gelap dah maklumla hari2 kena jemur tgh panas... tp tetap hensem di mata kitaorg.. abang aku ni dia ni pak lawak dalam family aku.. baik aku, mak aku, kakak2 aku, anak2 sedara aku, malah anak2 aku pun cukup suka dengan sikap lawak dia tu.. tapi lawak dia tu hanya utk kami sekeluarga je sbb kalau kat luar org akan nampak dia cam tegas dan pendiam skit... konon2 la kan...

emm bab manja.. sapa lagi manja dalam family??
abang aku ni dimanjakan oleh mak ngan ayah aku.. sbb nya dia kan satu2 nya hero dalam family aku.. aku lak manja sbb anak bongsu.. so kami ni sama2 manja dan dimanjakan dalam family... dan disebabkan itulah masa kecik kami slalu gaduh.. selalu nk menang dan nak lawan sapa lg manja.. even skrg pun sama.. kalau dia balik kg dan aku lak tak blk.. dia akan hantar macam2 pic.. konon2 nya dia dapat layanan istimewa dari mak n kakak2 aku.. mcmtu gak kalau aku blk... aku lak bako dia ngan pic atau msg2 yang boleh mengundang rasa jeles.. hikhikhik... mcm budak2 kan.. laki aku pun pening kalau tgk aku ngan abg aku.. kadang2 tu kalau dah bjumpa berdua kitaorg lupa jap yg kitaorg ni masing2 dah ada suami dah ada isteri.. hikhikhik...

so itu la serba sikit pasal abg aku..story pasal abg aku ni tak sweet sgt la.. tp cute.. hahahaha....

anyway to u my bro...



semoga panjang umur mu.. murah rezeki mu.. dan sentiasa dalam perlindungan Allah..

## TQ ALLAH













No comments:

Post a Comment