Wednesday 19 December 2012

My Best Friend Ever....

19.12.2012



special for my beloved BFF Fauziah Md Noor a.k.a Gee...

nak kenal sapa org nye??

??

??

??

??


ha... ini lah org nye...


Gee... aku kenal dia sejak 14.02.2000... masa tu baru sama2 baru menjejakkan kaki ke POLITEKNIK SEBERANG PERAI... entah macamana minah ni leh masuk kepala ngan aku.. so sejak hari tu kitaorg jd kawan baik sebaik2 nya... dimana ada dia.. di situ ada aku.. sama la ada aku ada dia.. sama2 makan.. sama2 tido.. sama2 study...sama2 g dating..time takde duit dan takde apa nk makan pun kami sama2..
Mcm2 dah benda penah kami lalui bsama.. gaduh?? gaduh opekos la ada... itukan asam garam dalam apa jua bentuk hubungan.. tp tak lama la.. mcmana nak lama dah semua benda kitaorg buat bsama.. sah2 la tak leh gaduh lelama kan..hikhikhik.pahit dan manis kami tetap bsama... 

Ok la..pic kat atas tu sebenarnya adalah pic kenangan terindah besday surprise yang penah aku buat... masa tu sama2 bujang sama2 duk area KL... so mmg banyak masa nk plan semua ni...

seronok sgt masa tu sbb gee mmg tak tau pun yg aku nk belikan kek besday utk dia... the best part kek tu di bawa oleh pelayan restoran tu... siap tutup lampu.. semua org pandang.. tp sayang sound system kat restoran tu kebetulan rosak so tak dapat la nk pasangkan lagu hepi besday... tp kitaorg nyanyi ramai2... custemor kedai tu pun sporting... semua nyanyi tepuk tangan... gee mmg tharu time tu... aku pun ada hadiahkan dia bantal bentuk LOVE... tak tau la dia masih simpan atau tak.... hihi...lama dah kalau bantal tu dh takde pun aku faham....

tp tu cite dulu... skrg aku ngan dia masing2 dah bkeluarga dan sibuk ngan hal masing2.. tapi kitaorg tak penah mlupakan satu sama lain... kalau tak contact melalui sms atau call pn kitaorg akan chatting kat fb.. kalau tiba time besday ke kitaorg seboleh2nya akan tetap bg something... wlaupun tak on time.. ye la masing2 dah ada komitmen lain.. dan ada family kan..so untuk tahun ni pun sama la gak..nnt aku beli kan hadiah ye... 

Gee.. aku rindu ngan kenangan kita dulu2.. kenangan di Penang... Kenangan di Ampang.. Kenangan di KLCC, Kenangan di The Mines... segala2nya masih aku simpan dalam kotak memory aku ni...

Aku harap psahabatan kita akan kekal sampai la bila2... thanks sbb kau masih menjadi sahabat terbaik aku sampai sekarang.... 

## TQ ALLAH...






3 comments:

  1. terima kasih sahabat untuk segala kenangan yang kita ciptakan bersama.semoga persahabatan ini akan kekal ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  2. Tak pernah jemu baca blog ko..:)

    ReplyDelete