Friday 11 January 2013

Azam dan Tahun Baru...

Assalamualaikum...

Hari ni dah masuk hari ke 11 dalam tahun 2013... cepat masa blalu.. tp masih belum terlambat kot untuk ucap Selamat Tahun Baru.. he he he...

bcerita pasal tahun baru.. dari dulu sampai sekarang, dari yg kecik sampai la yg dah beso panjang pasti ada satu benda yg tiap2 tahun kita tanam dalam diri.. tiap2 tahun kita pbaharui iaitu AZAM...

Azam.. azam mmg cukup senang dan mudah untuk kita cipta..senang untuk kita ucap.. senang untuk kita bicara.. kalau ada org tanya kita tentang azam kita.. cepat je kita bgtau kan.. azam kita begitu la.. azam kita begini la.. tapi penah tak bila tiba hujung tahun..kita renung semula azam kita? kita congak balik azam kita? aku tulis ni bukan nk tuju pada sesiapa..tp lebih untuk diri sendiri..

berbalik pada azam.. tahun ni memandangkan umur aku pn dah menjangkau angka 3.. anak aku pn dah masuk sekolah rendah.. aku dah tanam satu azam dalam diri ni.. azam tu biarlah aku je yg tahu.. tp apa yg pasti aku kena tekad dan buat... ye kalau just cakap tp tak buat tak mungkin akan jadi kan.. azam aku tahun ni lebih kepada status aku sbgai seorg ISTERI dan IBU... In Sha Allah perlahan2 aku akan usahakan untuk merialisasikan azam aku tu.. Just bdoa pada Allah moga dia kuatkan hati dan tekad aku..

In Sha Allah kalau semua nya boleh aku laksanakan dan jadikan reality aku akan kongsi bersama kalian...

## TQ ALLAH

No comments:

Post a Comment