Monday 7 January 2013

SELAMAT HARI LAHIR MY SIS (KAK LONG)

rasanya masih blom tlambat nk ucapkan selamat ulang tahun kepada kakak sulung aku pada 06.01... ulang tahun keberapa cam biasa la biarlah rahsia.. yg pasti kakak aku still maintain muda gitu.. he he...

anyway rasanya tahun ni merupakan ulang tahun yang paling bmakna bg kak long sbb tahun ni ulang tahun kak long disambut meriah oleh suami dan anak2 dia.. emm ye la anak2 semua dah keje dan berumahtangga so mmg patut pun buat sesuatu yg istimewa buat mak diaorg kan... walaupun aku takde bsama diaorg masa tu tapi aku dapat rasa kemeriahan nya.. mana taknya kitaorg satu family ni ada group whatsapp so tak henti2 la aku terima msg dari anak2 sedara aku ni.. dgn pic nya lg... emmm aku just tumpang hepi dari jauh je...tp dalm hati sedih..makan dalam oooo tgk pic diaorg.. waaa rindu....

ini lah pic kak long kesayangan ku..
cantik kan...

     
ni lak pic kek istimewa dari anak2 kaklong... 






ok nk cite skit la pasal akak aku ni... dia ni sorg yg simple je.. senang di bawak berunding.. apa saja yg kitaorg adik beradik kata biasa nya dia just mngikut je... kakak aku ni sorg yg tabah.. aku mmg respek la dengan ketabahan dan kecekalan dia.. mcm2 dah dugaan yang dia hadapi dalam hidup dia...tp dia tetap cool dan maintain je.. dia jugak sorg yg penyayang.. tp ada satu yg special pasal akak aku ni.. he he he.. mulutnya.. ha mulut dia mmg laser dia suka terus terang dan cakap apa yg dia rasa.. pendek kata kitaorg adik beradik ni tau sgt dah.. klau ada apa2 standby je la tadah telinga utk dengar ayat pedas dia.. tp terus terang la cakap aku tak penah terasa dengan dia.. sbb aku dah tau mulut dia je yg laser dan pedas tapi hati dia baik..lembut dan sgt2 la sensitip... he he...

kak long.. adik mu ini amat2 menyayangimu.. dunia dan akhirat.. kasih sayang yg kau curah padaku sama sekali tak penah berubah... aku sayang kamu sgt2... ku doakan agar kau sentiasa dalam perlindungan Illahi dan sentiasa diberi kesihatan dan kebahagian disamping anak2..menantu2 serta cucu2 mu... yang pasti wlaupun keluarga kaklong dah besar skrg tp kaklong tak penah ketepi kan kami adik2 mu...

sayang kak long....

## TQ ALLAH

No comments:

Post a Comment